WORLD OF INSTAGRAM

Acum cateva saptamani, am primit o invitatie de la fetele dragute de la Creative Energy Corner. Mai exact pe 23 martie am participat la prima editie a evenimentului World of Instagram, la F64, alaturi de 20 bloggerite din toate domeniile si invitatele lor.

Invitatia mi-a starnit curiozitatea si am acceptat sa particip la un workshop despre instagram…m-am gandit eu pana la eveniment, oare ce alte secrete de instagram poate sa existe de care sa nu fi aflat eu deja? :))

Pornind de la curiozitatea mea de a afla mai multe informatii despre Instagram si de a interactiona cu instagramerii de succes din Romania, am fost intampinati de trei persoane reprezentative pentru domeniu: Adi Nistia – fotograf si consultant F64 (adi.nistia), Emanuel Romedea – Instagramer (yesmyfriend) si Ana Matei – Digital Marketer (mateiana). Perspectiva si experienta diferita a celor trei invitati ne-au ajutat sa intelegem mai bine cum functioneaza aceasta platforma, care sunt regulile de care sa tinem cont in realizarea continutului, trips & tricks-uri, Do’s & Don’ts, dar si ce putem face pentru a creste ca instagramer si a aduna in jurul nostru o comunitate. Acest concept de comunitate si cum putem crea una de succes pe instagram, plus monetizarea contului de instagram se aflau printre acele secrete de care eu nu stiam 😛

La eveniment am avut si o componenta practica: am fost invitati sa facem set up-uri creative folosind produsele sponsorilor evenimentului sau sa gandim hashtaguri pentru o postare pornind de la un produse pe care am vrut sa promovam, fiind indrumati de catre speakeri.

My favourite product of the month!

Asa ca, daca tot am invatat cate ceva util, va impartasesc si voua ponturi pentru a fi un instagramer de succes:

– continutul trebuie sa fie curat, subtil, creativ si sa transmita un mesaj;

– fii constant in postari, cel putin una pe zi, cel mult trei;

– descrierea trebuie sa reflecte ceea ce doresti sa transmiti prin postarea respectiva;

– hashtag-urile nu sunt niciodata prea multe; le poti chiar salva in notes si copia, cand este nevoie. Pentru inspiratie, poti folosi aplicatia Tags For Likes;

– inainte de a pleca in calatorii, afla care sunt hashtag-urile geografice cele mai folosite pentru zona respectiva;

– poti realiza un plan de postari pentru urmatoarele zile si asorta cromatic imaginile;

– separa continutul de pe Instagram de cel de pe Facebook;

– posteaza maxim 5 clipuri/fotografii in Insta Story.

– aplicatii recomandate pentru editarea fotografiilor, in afara de filtrele Instagram: Snapseed, VSCO, Aviary, Photoshop Express;

– campaniile trebuie sa fie inedite si creative, nu agresive. Un exemplu de cont cool: @hellomissmay;

Acestea fiind doar un rezumat al informatiilor aflate in cadrul evenimentului.  Va recomand cu caldura sa dati follow celor trei speakeri: adi.nistia, yesmyfriend si mateiana, care sunt o sursa inepuizabila de inspiratie!! I like what I see! 😉

Gazda evenimentului : F64 (urmariti si contul lor de Instagram f64studio)

Partenerii evenimentului: Kiehl’s Romania (Instagram: kiehlsromania), Douglas Romania (Instagram: douglasromania),  Top Line Romania (Instagram: toplineromania), Strongbow (Instagram: strongbow),  Aqua Carpatica (Instagram: aquacarpatica), PureShapes (Instagram: pureshapes.ro), Instantly.be (Instagram: instantly.be).

Evenimentul a fost conceput si organizat de Creative Energy Corner (Instagram: creative_energy_corner), in parteneriat cu La Chiq Boutique (Instagram: lachicboutiquero).

Abia astept urmatoarea editie 🙂

Related Posts

No Comments

Leave a Reply