IL PASSO introduce colectia si campania de toamna-iarna sub denumirea generica de ”YOU ARE 2.0”

Noua colecție propune consumatorului modern și dinamic o serie intreaga de pantofi si accesorii care redefinesc, prin calitate si design confortul. Elementele de noutate (insertii, aplicatii), juxtapunerile dintre materialele din piele naturala si elementele tehnologice cromatica elaborata si surpinzatoare, liniile stilizate dupa noile tendinte sunt punctele centrale in jurul carora colectia de toamna iarna graviteaza.

Campania de imagine, continua, printr-un nou capitol sa celebreze valoare absoluta a brandului IL PASSO: diversitatea. Caracterul liber si independent, dinamismul si mobilitatea sunt valori in jurul carora graviteaza noua directie de imagine. Un manifest subtil despre sinceritate si esentializarea imaginii, despre noul cod si limbaj al frumusetii.

”Diversitatea este un avantaj care a duce cu sine cultura si progres. O lume contemporana, a prezentului continuu are nevoie de valori in jurul cărora oamenii trebuie sa se coaguleze pentru a putea continua proiectul sperantei pentru un viitor mai bun. A cuceri noi teritorii de libertate, dincolo de ce s-a stabilit deja este nu numai o onoare dar si o datorie”.  (Art director, Marian Pălie)

Prin colectia de toamna-iarna 2018 brandul IL PASSO marcheaza o noua etapa in strategia de imagine, comunicare si repozitionare.

Related Posts

No Comments

Leave a Reply