Coffee 2 Go – 100 % brand romanesc

In urma cu cinci ani, Vlad Timaru, Iuliana Timaru si Mircea Rădulescu puneau bazele afacerii Coffee 2 Go, unul dintre cele mai cunoscute business-uri de cafenele de la noi.

Doi ani mai tarziu, demarau procesul de francizare, iar treptat orasele din tara incepeau sa se umple cu emblematicele coffee spot-uri in formă de pahar de cafea in care un barista iti face licoarea magica a inceputului de zi. Intre timp, pe langa aceste coffee spot-ui au aparut si minicafenelele Inside, dar si un nou concept, STAY by Coffee 2 Go, o cafenea cu suprafata generoasa (aproximativ 400 de metri patrati), pe care fondatorii Coffee 2 Go si-ar dori sa-l replice cat mai mult, insa sunt limitati de faptul ca nu gasesc multe spatii de peste 200 de metri patrati.

Dl Mihai Florescu, furnizor oficial al Casei Regale, de cinci ani, fara intrerupere, acesta furnizeaza saptamanal, cafea proaspat prajita pentru Coffee 2 Go

Vlad Timaru: “Modul de lucru este urmatorul: noi comandam marti, el o prajeste miercuri si ne-o livreaza joi. De cinci ani, fara pauza. Cafeaua livrata intra intr-un “stoc tampon”, pentru cateva zile, urmand ca abia apoi sa o trimitem la fiecare dintre locatii (in Bucuresti si in tara).


De ce? Cafeaua are nevoie de 1-2 saptamani de “odihna” imediat dupa ce este prajita, pentru a-si stabiliza aromele, uleiurile si gustul. Avand un astfel de furnizor partener, nu a fost nevoie sa investim in echipamente. Avem propria noastra cafea (doua blenduri personalizate), prajite de catre o legenda a cafelei in Romania, Dl Mihai Florescu.”

Astazi exista 30 de unitati sub brandul Coffee 2 Go, dintre care jumatate sunt deschise in sistem de franciză (6 dintre acestea sunt in Bucuresti)

 

 

Voi le-ati trecut pragul? Daca nu, va tenteaza sa le faceti o vizita?

 

Related Posts

No Comments

Leave a Reply